۶ماهگی شروع غذاکمکیه
۶ ماهگی کامل.مگر اینکه دکتر تشخیص بده وزنگیری کافی از شیر نداره.
عزیزم بچه هایی که رفلاکس خیلی شدید دارن و خوب وزن نمیگیرن
غذا کمکی در حد حریره شروع میکنن
هر چی سر موعدش باشه بهتره
در اصل الان معدهشون انچنان شرفیت هضم غذا رو نداره
حتما باید با نظر پزشک شروع کنی
جدیدا از پایان چهار شروع میشه
۶ماهگی غذاس
ما از چهار حریره بادوم میدیم
اونم کم زنداداشم با شیشه میداد میکفت ۱۵تا صبح ۱۵تا عصر میداده کم کم زیاد کرده
هر دکتری یه چیز میگه فکرکنم برحسب وزن و شرایط بچه تشخیص میدن کی شروع کنی
واکسن ۶ ماه زد همون روز میتونی شروع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.