۴ پاسخ

درخواس بده پرم

دقیقا من هنوز همینم

توی هفته های شما کاملا طبعیه منم اینجوری بودم کار یک ساعته رو سه ساعت انجام میدادم از دکترم پرسیدم گفت تپش قلب توی ماهای اول و اخر طبیعیه البته باید با استراحت خوب بشه نکه دائمی باشه

من اوایل خیلی اینطور میشدم انگار یچی از رو قلبم میفتاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری