سلام خانما هزینه زایمانتون تقریبا چقدر میشه؟

۵ پاسخ

گلی اگه میخای بری سزارین بیمارستان مادرکودک دکتر نیاکان عمل میکنه کلا ۳۵ تومن میشه
دکتر سروگل شهریور هم عمل میکنه با هذینه بیمارستان اونم ۳۵ میشه (ولی فکر میکنم بیمارستانی ک میبرتت صدرا هست)
و بعددد من خودم شنیدم ی دکتری هست توی شوشتری سزارین میکنه ۱۰ تومن دستمزد بهش میدی بیمارستانم دولتیه کم میشه حالا ماه آینده میرم ببینم چی میشه

نمی‌دونم عزیزم من طبیعی بودم

نمیدونم دقیق ولی ی براورد کردم حدودا ۵۰_۶۰میشه احتمالا

طبیعی یا سزارین

حدود ۲۳

سوال های مرتبط

مامان 🐥kailin🌼 مامان 🐥kailin🌼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری