خانما هزینه سونو ntوآزمایشاش تقریبا چقدر درمیاد تکمیلی هم ندارم

۸ پاسخ

سونو ۲۷۰۰
ازمایش ۱۷۰۰

من سونو ۳۹۰۰
ازمایش ۱۸۰۰

من سونو ۱۸۰۰
ازامایش هم ۱۸۰۰ ازاد
بیمه تامین اجتماعی دارم قبول نکردن و ازاد حساب کردن ولی تکمیلی فک کنم قبول میکنن

۲۲۰۰ سونو شد ۱۸۰۰ آزمایش البته بیمه تامین داشتم

برا من سونو ۲
ازمایش ۱۷۰۰

من یکشنبه رفتم سونو nt ۳تومن سونوی کالرداپلر۳تومن
۲۵۰۰ام ازمایش

سونو۲۸۰۰
آزمایش ۱۷۵۰

سلام . من انجام دادم سنو شد ۱۳۰۰
آزمایش بود ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری