سونو ۲۷۰۰
ازمایش ۱۷۰۰
من سونو ۳۹۰۰
ازمایش ۱۸۰۰
من سونو ۱۸۰۰
ازامایش هم ۱۸۰۰ ازاد
بیمه تامین اجتماعی دارم قبول نکردن و ازاد حساب کردن ولی تکمیلی فک کنم قبول میکنن
۲۲۰۰ سونو شد ۱۸۰۰ آزمایش البته بیمه تامین داشتم
برا من سونو ۲
ازمایش ۱۷۰۰
من یکشنبه رفتم سونو nt ۳تومن سونوی کالرداپلر۳تومن
۲۵۰۰ام ازمایش
سونو۲۸۰۰
آزمایش ۱۷۵۰
سلام . من انجام دادم سنو شد ۱۳۰۰
آزمایش بود ۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.