۴ پاسخ

من گن دوبل کشی گرفتم طبی
ی ماه بعد سزارین بستم و ورزش پیاده روی میکردم

خود بیمارستان فکر کنم میده

ب من خوده بیمارستان شکم بند و پا بند داد

بعد سزارین که نباید شکم بند بست برا بخیه ها خیلی بد

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری