۹ پاسخ

من اصفهانم،ازاد شد ۵۰۰
ادرارو۴مرحله خون بود

من شیراز بودم شد صد تومن با تیروعید و کشت ادرار

من500خورده ای شد

فکر نکنم قند تنها زیاد باشه

من آزاد رفتم کنارش آزمایش ادرار و تیروئید و سطح د۳ نوشته بود حدود یک‌و‌صد شد

هر آزمایشگاه هر جایی متفاوته قیمتا
ماها ک از سمت بهداشت رفتیم رایگان بود

من بدون بیمه بیمارستان آرش
دو مرحله ای ۴۰۰و خورده ای شد

شنبه ازمایش دادم
سه مرحله ای هم گلوکز هم کشت ادرار و اینا
همش ازاد شد ۷۱۲ تومن
بدون بیمه
شهرری

من هفته پیش ازمایش دادم شد یک میلیون و صد،دکترم چهار مرحله ای نوشته بود البته،نمیدونم فرقی داره تو قیمتش یا نه

سوال های مرتبط

مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری