۳ پاسخ

من ۱۴ هفته هستم میگم میخواستم بپرسم میتونم دندون هامو ارتودنسی کنم

اشکالی نداره منم همیشه اینجوریم

نگران نباش، یه لیوان اب بخور ریلکس کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری