۵ پاسخ

ار ۷ماهگی میشه داد،اما عدس باید یکی دوساعت خیس بخوره،ماش هم ۷ال۸ساعت تا نفخش گرفته بشه،

عدس از ۶ ماه ماش ۷ ماه

خیسش بکن چندبار آبشو عوض کن

اره عزیزم

اره عزیزم میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان زردآلو 🍑 مامان زردآلو 🍑 ۱۳ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی