۵ پاسخ

راستی من چون ماه قبل یک هفته زودترپریود شدم حالا طبق اون حساب میکنم یا همون همیشیگی

یکیش من تا همی الان هیچ علائمی نداشتم جز درد کشیدن زیر شکم نه بالا آوردم ن تهوع ن هیچی

منم فردا پنج روزه و لی کم حالاتی دارم

ی چند روز هم صبر کن بعد تست بزن

منم ۴روز گذشته فقط یکم کمرم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌ویکم بارداری