۴ پاسخ

سیمیلاک عالی

تروویتال خوبه

آپتامیل نزدیکترینه به شیر مادر واسه همین اولین شیری که دکترا پیشنهاد میدن آپتامیله

ماهیت همه شیر خشک ها مثل همه
یکی بچه ش نان رو بهتر میخوره
یکی دیگه از آپتامیل راضیه
باید امتحان کنی ببینی کدوم به بچه سازگاره

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رستا🤍🎀 مامان رستا🤍🎀 ۱ سالگی