خانوما علائم بارداری و میگین

۴ پاسخ

هر وقت دور از جونت احساس کردی هر چی درد و مرض تو دنیاس و گرفتی بدون که بارداری

من که دوره pms سرما خوردم عجیب نمیدونم چی برای چی بود چند روز قبل سرما لگنم درد میکرد بعدش کمرم تخمدان سمت چپم تیر میکشید بی اشتها شدم و هنوزم هستم اصلا نمیدونم کدوم برای بارداری بود کدوم سرما
حالا به خدا سپردم خیلی دارو مصرف کردم برای سرما

حالت تهوع ترشحات سر گیجه شکم و کمر درد زیاد
و تنها علائم قطغی پریود نشدن

هذ موقع کل سیستم بدنت بالا پایین شد بدون بارداری😂

سوال های مرتبط

انا👩🏻 انا👩🏻 قصد بارداری
چشم انتظارNiNi چشم انتظارNiNi قصد بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۳ ماهگی