بچخ ها شما سیمونی رو چه موقع میگیرن؟🥹😍

۱۵ پاسخ

بعد فهمیدن جنسیت و هر وقت پول بود😂

من از ۱۸ هفته شروع کردم خوبم شد چون آدم سنگین تر میشه هی و کم طاقت تر

من تقریباچیزای ضروری گرفتم فقط یه مقداری مونده

بعد آنومالی کم کم شروع کردم

من چند روز پیش گرفتم تقریبا ۹۰ درصد رو چون ماه های بالاتر تو گرما میوفته و نمیشه زیاد تو بازار گشت

گرفتیم تموم شده چیدمان هم کردیم😂.

من هنوز هیچی نگرفتم یکی دوهفته دیگه قراره بگیرم

وسایل ضروری گرفتم هنوز کامل نشده

۲۴ هفته خریدم وگرنه اگر به ماه شیش به بعد برسی دیگه نمیتونی و حوصله نداری

حالا من ذهنم درگیر شد تو قشم قیمت اجناس و سیسمونی چطوریه؟

عزیزم بعد ۲۸ هفته وسایل بزرگ و نسبتا بزرگ و از انومالی به بعد کم کم وسایلای کوچیک لباس که سرگرمی و تفریحی بشه 😂

من تموم کردم☺️

گرفتیم تموم شد🤣

سلام خانوما من اکو قلب نرفتم دکترمم نگفت بنظرتون خودم برم

هفت یا هشت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان |•فسقلی👶🏻💙🛵•| مامان |•فسقلی👶🏻💙🛵•| هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز امام زمان 🩷 مامان سرباز امام زمان 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان وکایان 👣 مامان کیان وکایان 👣 روزهای ابتدایی تولد