۹ پاسخ

من انجام دادم 3تومن

منم انجام ندادم

هفته چندم باید انجام این ازمایشو؟دکترم به من نگفت چیزی

من ندادم

من غربالگری قبل عید دومیلیون دادم آزمایشمم تقریبا قبل عید همون دو میلیون شد

من انجام دادم 3500

۳ و خوردی ازاد خون البته سونو هم آزاد ۳ و خوردی با رهگیری یکم کمتر

آزمایش خون یا سونو گرافی اش؟

من انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری