من شیش هفته و شیش روزمه برم سونو قلب تشگیل شده دیگه

۵ پاسخ

من دقیقا شیش هفته و شیش رو رفتم قلب داشت ❤️انشاالله خوش خبر بیای😍

من شیش هفته و دو روز بود رفتم تشکیل شده بود
میگن هشت هفته بری بهتره

زوده بری من ۱۱ هفته رفتم

۸ هفته بری بهتره

۸ هفته برید

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نوتلا 🧸🤎 مامان نوتلا 🧸🤎 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری