خاتما شیش هفته میشه سونو قلب رفت

۶ پاسخ

من رفتم تشکیل شده بود

هیچ وقت واسه سونوهاتون عجله نکنین
چون هم استرس بیخود میاره هم روزتون سخت وکند میگذره
هی منتظری سونوی بعدی بیاد

نه زوده هفته ۸ برو

الان بری سونو واژینال انجام میدن برات

۸هفته برو بی استرس الان بری بهت استرس میدن

نرو بزار۸هفته بشه

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد