تو شیش هفته میشه رفت سونو گرافی

۵ پاسخ

من ۶هفته و ۳روز بود ک رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

کاش نمیرفتی من ۶رفتم فقط ساک و زرده بود کارم شده گریه تا ۸برم ببینم قلب هست یانه

من امروز می‌خوام برم عزیزم

الان خیلی مشخص نیست منم ک رفتم گفت ۸ هفته بیا الکی نرو هزینه کن ک چیزی معلوم نمیشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهیاس و مهدیار مامان مهیاس و مهدیار هفته بیست‌وپنجم بارداری