خانوما شیش هفتم کامل شده میتونم برم برای سونو قلب م

۵ پاسخ

بهترین زمان 8هفتس

زوده 8 هفته برو

چند روز دیگه برو ک حتما تشکیل شده

صبر من هشت هفته تموم بشه عزیزم.

برای قلب یکم دیگه صبر کن
احتمال زیاد تشکیل شده ها ولی ممکنه صداشو واست نذاره

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌻نور دخت☀️ مامان 🌻نور دخت☀️ هفته سی‌ام بارداری