۲ پاسخ

سیب زمینی رو با پوست بپزید بعد از پخت پوستش رو بگیرید با کمی شیر و کره بافت ش رو نرم کنید روی گاز

آره می تونی آبپز کن کره بزن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۷ ماهگی