خانما من پادرد دارم این قرص بخورم خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

اره عزیزم من خوردم بهتر شدم

عالیه من از اول اینو میخورم تا الان هیچ درد خاصی سراغم نیومده

من ازاین الان سه بسته دارم،ولی اول بارداریم دکترم کفت نخور،من قبل بارداریم دست وپام خواب میرفت میخوردم،گرونم هس

من پا درد بودم همین قرص و کلسیم رو برام نوشت جواب داد خوب شدم

بدون تجویز پزشک نخور من به دکتر گفتم هرازگاهی لگن درد دارم برام مگنیفورت نوشت
اینو میخوردم بدتر درد می‌گرفت دیگه نخوردم

من گرفتگی عضلات داشتم دکتر تجویز کرد عالی بود

بدون تجویز پزشک چیزی نخور

منم لگنم درد میکنه و‌پاهام خواب میره دکتر همینو برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری