توبارداری از این قرص می‌خورید؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من تا 16 هفته می‌خوردم

دکتر گفت سه ماه قبل بارداری بخوری خوبه...همین مارکم بود...اسید فولیک برای رشد استخوان بجه هاست

بله منم تا ۱۶ هفته خوردم

همون اسید فولیکه دیگه

من تا شانزده هفته خوردم
بعدش که کلا از همه تغییر کرد از منم تغییر کرد

فوليك اسيده ولي اين ماركش بهتر جذب بدن ميشه

بله من دکترم همینو داد بهم

بله تا هفته ۱۳ خوردم

بله من میخورم بجای اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری