میگم شما هم این همه قرص رو می‌خورید؟🤢🤕

تصویر
۷ پاسخ

نههههه

منم مولتی و ففول، کلسیم میخورم اینبار برا مولتی ی قرص خارجیشو نوشته اصلا گیرم نمیاد

من صبح ها ناشتا تیرويید. با وعده ناهار دو‌ تا مولتی ویتامین. عصر کلسیم که داخل خودش ویتامین d هم داره. شب قرص اهن. قبل از خواب اسپرین برام تجویز شده.

اون دوتا بالایی دست راست قوطی سفیده و جعبه سفید زرده که انگار یکی اند!

یکم زیادنی؟! تهوع داری؟ وزن کم کردی که اینها را داده؟؟؟؟؟ .آهن و کلسیم واجباته

من فقط آهن ،ویتامین دی ، مولتی ویتامین

فقط ففول. ویتامین دسه ..آ اس آ

سوال های مرتبط

مامان لنا 👶🏻❣️ مامان لنا 👶🏻❣️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ویکم بارداری