۷ پاسخ

برو بهداشت برات بنویسه برو مرکز بده رایگان ..من بهداشت نوشت رایگان دادم

با بیمه سلامت رایگانه

نه بهداشت یه کد ارجاع داد آزمایشگا دولتی رفتم و دو روز بعدش جوابش اومد

رایگان گرفتن از بهداشت نامه بردم

من بیمه سلامت داشتم انقد شد فک کنم بدون بیمه ی ۶۰۰وخوردع ۷۰۰میشه

ن بیمه داری؟

من بروجردی نیستم ولی 590شد

سوال های مرتبط

مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری