مامانا بنظرتون‌ بلال قند داره؟

۷ پاسخ

بله قند داره
منم قندم بالا بود
دکتر تغذیه‌م گفت بلال قندش بالاست
منم دبگه نخورذم از ترسم
ولی پفیلا درست میکنم هروفت گرسنم میشه

بله بلال کربوهیدراته و سرشار از قنده

نمی‌دونم
سوال منم هست
من قندم رو مرز بود
شیرینی و شکلات و بستنی اینا رو قطع کردم نمی‌خورم
اما بلال و میوه و هندونه و اینا زیاد میخورم
امیدوارم اینا قندم رو نبرن بالا
باید شنبه دوباره برم آزمایش قند بارداری بدم

اره حتی لیموام قندداره

نه جانم

اره قندشم خیلی بالاست چون نشاستش زیاده

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۱ ماهگی
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان 💖delvin💙poyan مامان 💖delvin💙poyan ۶ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی