با غذا پیاز خام هم می‌خورید ضرر که ندارع

۷ پاسخ

نه من میخورم

من که خیلی میخورم شوهرم میگه چقدر پیاز میخوری انقدر بخور که آخرش بچم اومد بوی پیاز بده 😂😂😂😂

من همیشه میخورم با بعضی غذاهام
املت قرمه سبزی و .....
ضرر هم نداره.

من نمی‌خورم چون معده درد شدید میشم بعدش

من از بوی بعدش که سرددر میاره و فشارم بالا میبره بدم میاد کلا نمی‌خورم فک کنم بچمم خوشش نیاد

بهتره نخوری
غذا رو دیر هضم میکنه معده درد میشی

ضرر نداره اما نفخ میاره زیادی نخور

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد