سلام خانما الان نمیشه جگر خورد؟

۱۰ پاسخ

در حد یکی دو تا اشکالی نداره گلم

فقط سه ماه اول نبایدبخوری بعداون اتفاقا لازمه که بخوری

نه عزیزم

من نمیدونستم یبار خوردم میگن ولی نخوری

نخوری بهتره

زیادنخور

شنیدم ک نباید خورد من چون نمیدونستم جیگر خوب نیس اولا یبار خوردم

من از اول بارداریم تا الان ۳ بار خوردم 😕

ن تو دوران بارداری نباید خورد

ن عزیزم چون ویتامین A زیاد داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد