سلام خانوما تا چند هفتگی نباید جگر خورد؟

۵ پاسخ

تا آخر سه ماهگی.نباید بخوری

عزیزم هوس کردی در حد یکی دو تا میتونی بخوری من هر وقت دلم خواست یکی دو تا خوردم . مصرف زیادش ضرر داره

من یه بار خوردم
میگن زیادیش خوب نیست

کلن میگن خوب نیس تو بارداری

من دو بار خوردم..

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی