سلام . توی چند هفتگی دیگه اسید فولیک نباید خورد؟؟

۳ پاسخ

من دکترم از ۱۶ گفت دیگه نخور

برای من 16قطع کرد به جاش قرص خارجی آهن داد دکترم

من از ۱۳ هفته اکتی فول و قطع کرد دکترم فی فول خوردم

سوال های مرتبط

مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری