۷ پاسخ

16 هفته

من نزدیک به یک ماه هست میخورم و همچنان ادامه داره سیزده هفتمه

من تا ۱۸ هفته خوردم

من ۱۳ ب بعد نخوردم دیگ البته ازمایش دادم اوکی بود دیگ نخوردم

من تا ۱۸ هفته خوردم

سلام عزیزم بستگی به بدنت داره کی ببینه میخواد یا نه ولی اکثرا بعد از چهارماهگی فولیک اسید استفاده میکنن

از ۱5 هفته به بعد دکتر قطع می‌کنه و مکمل میده

سوال های مرتبط

مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی