سلام مامانا به سوال شما تا چند هفتگی فولیک اسید میخوردین؟

۷ پاسخ

۱۲هفته

من همچنان دارم میخورم نگفت تا کی بخورم

تا ۱۶ گفت بخور بعدش تو قرص اهنم فولیک اسیدم دارع

منم دکتر گفت تا 15هفتگی بعدش اهنو مولتی و ویتامین دی

تا ۱۶ هفته ، بعدش تو مولتی ویتامین هایی که دکتر بهت میده اسید فولیک هست

تا انتی

تا ۱۶ هفتگی ب من‌بهداشت گفت بخورم‌گلم

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری