۵ پاسخ

جاهای دولتی مثل درمانگاه ها مقداریش کسر میکنن .اما جاهای خصوصی ها نه

من رفتم قبول کردن ۹۳۰ گرفتن ازم

من تامین اجتماعی دارم و هر سری بیمه قبول کردن تا حالا ،،،عجیبه برام بقیه میگن آزاد حساب میشه😐😂

نه عزیزم،من تامین اجتماعی و تکمیلی دارم ولی هربار سونو میرم ازاد پرداخت میکنم و فاکتور میدن.من یه جا پرسیدم گفتن انومالی ۳تومن

کلا آزاده اگه تکمیلی داشته باشی برگه میدن

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۷ ماهگی