پسر من که ۴روز درد و تب کشید.ولی پسر بزرگم اصلا این مشکلاتو نداشت.
اصلا اذیت نشد
ب من گفت نصف وزنش هر 4ساعت استا بدم
سلام دوستان میگم برای ثبت نام مدرسه حتما باید واکسن زده باشه تا ثبت نام کنن یا نه
خداروشکر پسرم خیلی اذیت نشد قبل از اینکه بریم بهش استا دادم
روز اول هر یک دو ساعت چند دقه کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم
اگه تب و درد داشت هر ۴ ساعت بهش استا ولی نداشت هر ۶ ساعت
بله من از شنبه زدم هنوزم دستش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.