۲ پاسخ

من نه مریضش بودم نه چیزی ولی زایمان اولم را اون انجان داد
زایمانم طبیعی بود ولی بخیه خوب زد و کلا تو پروسه انرژی خوب بهم میداد

سلام دکتر من بود من سزارین شدم
دکتر خوبیه من راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری