۸ پاسخ

۳۲۰دادم

من ۳۵۰ یجا ۴۰۰ یجا هم ۶۰۰
بستگی داره کجا بری

من سه روز پیش رفتم پنج هفته پنج روز میشدم
اره ساک تشکیل شده بود
قلب نداشت هنوز
هماتوم هم داشتم🙃🥲

سونو تشکیل ساک چنده؟؟کسی میدونه؟

من 300 دادم

برا من آزاد ۵۳۶تمن

من ۷۵۰

من رفتم ۵۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریحان مامان ریحان هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان مهراب مامان مهراب هفته یازدهم بارداری
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته یازدهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری