هزینه ها زیاد شده تقریبا دوبرابر من ۵۰۰داده بودم الان یک ب بالاس
من پیش دکترم دادم ۴۰۰
دی انجام دادم 500
من انجام دادم سه روز پیش ۱ملییون و ۱۶۰شکمی
آیدی روبیکا تو بده عضویت کنم
سه هفته پیش ۹۵۰ دادم
من آزاد شد ۱٫۱۶۰ سونو شکمی
تو مطب خودش انجام میده هزینه ای نداره
اگه بیرون بری اره هزینه داره
https://rubika.ir/joing/BAGBGHFBD0FNFKXGRXSJJIREKEJTUMPR
سلام ما تقریبا هم هفته هستیم
این گروه قراره مامانی هم هفته باشن
فروردین ماه رفتم ۱میلیون دادم
یک و 400 دادم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.