سلام خانوما سونو برا وزن جنین چند هفتگی میرن

۸ پاسخ

من ۲۸رفتم

من ۲۹هفت و۳روز

هرچی زودتر بری بهتره که اگه خدایی نکرده دفع پروتئین داری یا جنین کم وزنه زودتر بتونی رفعش کنی

۳۱ هفته بهترین زمانه

منم باید برم هنوز نرفتم

از ۲۸ هفته تا ۳۴ هفته وقت داری برو

بنظرم ۳۳ ۳۴ هفته بری عالیه زودتر بری چون هنوز وزن نگرفته فایده نداره این نظز شخصی منه هرجور خودت میدونی

برومن۳۳رفتم تا۳۴وقت هست

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد