خانما خوردن جگرگوسفند کبابی مگه ضررداره؟

۱۰ پاسخ

اره چرا ضرر نداشته باشه جگره دیگه ویتامین A زیادی داره خطر داره

جیگر خوب نیست نخور

بحث ماندگی و نموندگی نیست، ویتامین A زیاد داره
برا همین نباید زیاد خورد
مثه آب هویج
ولی کمش در حد هوس طوری نیست

نه اصلا لب نزن

میگن چون ویتامین آ زیاد داره نباید خورده بشه

اره عزیزم مخصوصا سه ماه اول اگه سه ماه دوم و سوم باشی خیلی هوس کردی در حد یه لقمه بخور

حواسم نبود الان دو در شربت آویشن باغی خوردم این شربت هست ضد سرفه گلو درده میگن باعث سقط میشه درسته؟

جیگر ،آب هویج،اناناس، و چیزایی که ویتامین A دارن

آره عزیزم اصلا نخور کمی واسه اینکه دلت خواست بخور فقط

نه کم بخور خوب پخته شده باشه فقط

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری