خانوما طول سرویکس 38/5خوبه ؟

۹ پاسخ

اره خوبه منم تو انومالی ۳۸ بودم

اره عالیه

خیلی خوبه

عالیه

من منتظرم ببینم ۱۱ ام طول سرویکسم چنده
۳ ماه اول بارداریو هیچ کار نکردم
خیلی کم انتی ۳۳ بود
این ماه چهارم یکم بیشتر کار کردم
الآن کنجکاوم بدونم چنده

عزیزم خیلی خوبه میگم چکار کردی رفت بالا؟؟

بله عزیزم

عالیه من که تو ان تی 32 بودم

عالی اگه نیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و هاکان مامان آنیسا و هاکان ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۲ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد