عااااليه شما از بندگان محبوب خدااايى عزيزممم
من تو باردارى ديدم همه بين ٣٠ تا ٣٥ ان
زير ٣٠ هم كه استراحت مطلقن بابت سركلاژ
عزیزمی
مگه آخرش ۵۰ نیست؟
پاشو اسفند دود کن بدووو
قطعا خودت بعد ۳ تا بچه میدونی عالیه دیگه، چرا باز میپرسی؟😂🤦🏻♀️
عالی عالی عالی ماشاالله برا خودت هرروز اسپند دود کن عزیزم
من به خاطر اینکه سرویکسم کوتاه دوبار سقط کردم بارداری دوم سرکلاژم واژینال انجام دادم ولی فایده نداشت اما الان سرکلاژ شکمی دائم انجام دادم استراحت مطلق هم هستم و خوشبختانه جیگرگوشم توی دلم حس میکنم ان شاالله به امید خدا توکل به خدا دوماه دیگه بغلش میگیرم 😍😍😍
دستت رو سر ماااا😬
رمز موفقیتتم میگییی😂🤓
ماشااالا اااااا
حالا بیا اینو بازش کن😂
خیلی خوبه
مگه ۵۳هم داریم😅
عالیه و فراتر از عالی😅
عالیهههه🤣🤣کلاااااا بسته بسته اییییی
پاشو اسفند دود کن
عالیه ماشالله
مگه داریم یه همچین چیزی🫤😶
عالی
عالی عالی خداتم شکر کن 😀
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.