خانوما طول سرویکس 53خوبه ؟

۱۸ پاسخ

عااااليه شما از بندگان محبوب خدااايى عزيزممم
من تو باردارى ديدم همه بين ٣٠ تا ٣٥ ان
زير ٣٠ هم كه استراحت مطلقن بابت سركلاژ

عزیزمی

مگه آخرش ۵۰ نیست؟

پاشو اسفند دود کن بدووو

قطعا خودت بعد ۳ تا بچه میدونی عالیه دیگه، چرا باز میپرسی؟😂🤦🏻‍♀️

عالی عالی عالی ماشاالله برا خودت هرروز اسپند دود کن عزیزم

من به خاطر اینکه سرویکسم کوتاه دوبار سقط کردم بارداری دوم سرکلاژم واژینال انجام دادم ولی فایده نداشت اما الان سرکلاژ شکمی دائم انجام دادم استراحت مطلق هم هستم و خوشبختانه جیگرگوشم توی دلم حس میکنم ان شاالله به امید خدا توکل به خدا دوماه دیگه بغلش میگیرم 😍😍😍

دستت رو سر ماااا😬

رمز موفقیتتم میگییی😂🤓

ماشااالا اااااا

حالا بیا اینو بازش کن😂
خیلی خوبه

مگه ۵۳هم داریم😅

عالیه و فراتر از عالی😅

عالیهههه🤣🤣کلاااااا بسته بسته اییییی
پاشو اسفند دود کن

عالیه ماشالله

مگه داریم یه همچین چیزی🫤😶

عالی

عالی عالی خداتم شکر کن 😀

عالیه

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۲ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری