سلام دوستان کسی توبارداری نارنج خورده؟

۳ پاسخ

مامان من سره داداش بزرگم ویار نارنج داشت می‌نشست زیر درخت کلی میخورد

نگران شدم اخه این چندروزدارم میخورم ترسیدم ضررداشته باشه

اره مگه چه مشکلی داره اخه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا♥️💗 مامان معجزه خدا♥️💗 هفته دوازدهم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی