ممنون عزیزم انشاالله شما هم همینطور❤️
نه من هر دوتا بارداریم دکترم گفت ۳۵هفته درمیارم
تازه بارداری اولم که طول سرویکسم خیلی کم بود بازم طول کشید تا زایمان کنم
نه دکترم گفت ،چون هم خطر زایمان زودرس گذشته هم اینکه اگه یه وقت عفونتی چیزی باهاش باشه خارج بشه ،هم باید برا زایمان آماده بشیم دیگه
اره عزیزم گذاشتن و دراوردنش کلا یه دقیقست
من ۳۵ـ۳۶دراوردم ۳۸ زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.