کیا آروغ زیاد میزنن وکی تموم میشن

۷ پاسخ

من😑 نمیدونم‌چ کوفتیه این اروغ

منم تو حاملگی زیاد میزدم الان خوب شدم

وای من از معده درد و اسید معده شب تا صبح فقد اشک میریزم. تمام گلوم انگار چای داغ ریخته سوخته از بسکه اسید معدم زیاده. جرعت ندارم دراز بکشم میا تو دهنم اسبدو فقد میخام خفه بشم خیلی بده

من وبازم نفخ دارم

منم مدتیه اینجوری شدم.
حس میکنم بخاطر تعداد بالای قرص هایی که میخورم معدم خراب شده

واییی من چند مدت افتضاح بودم افتضاح از بس آروغ میزدم

من خیلی معدم درد میکنه هرروز بدتر میشم به جای بهتر

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی