۵ پاسخ

دختر من فقط دادو بیداد میکنه

پش تنها نیستم😩🤕🤕🤕

حس میکنم کم توجهی دیده
یه روانشناسی میگفت افسردگی کودک با پرخاشگری خودشو نشون میده
تو سنی نیست بخوای تند باهاش حرف بزنی خیلی بچه س

خیلی باید توجه کنید بهش طفلی یه هووو اومده سرش .آخه چرا تند حرف می زنی سنی ندارها متاسفانه وقتی یه کوچیکتر مبل. این حس القا میشه بزرگتره بزرگ

توجه‌تون بهش چطوره؟

سوال های مرتبط