به من گفتن سه روز بعد
هروقت مرخص شدی
از بیمارستان اومدی میتونی بری فقط باید روی زخمتو با سشوار خنک خشک کنی وقتی پانسمانشو جدا کردی طبق روزی که دکترت گفت با شامپو بچه میشوریش و با سشوار خشک میکنی
یک روز بعدش
هروقت مرخص شدی
از بیمارستان مرخص شدی میتونی دوش بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.