سلام
بعد عمل سزارین میشه دوش گرفت ؟

۵ پاسخ

دکتر من روز سزارینم توی بیمارستان بهم گفت فردا چسبو بکن دوش بگیر

من فردای زایمان (روزی ک مرخص شدم) حمام کردم البته ک روی بخیه ام چسب بود

به من گفتن سر اولی ۷۲ ساعت بعد برو

۳ روز بعدش میشه

بله اگر چسب ضد آب برات بزنن

سوال های مرتبط