سلام
بعد عمل سزارین میشه دوش گرفت ؟

۲ پاسخ

اره من تو بیمارستان دوش گرفتم

اره روز یوم حتما باید دوش بگیری پانسمان و برداری بشوری

سوال های مرتبط