سلام
بعد عمل سزارین میشه دوش گرفت ؟

۵ پاسخ

اره من صبح بیمارستان بستری شدم ظهر سزارین شدم فرداش صبح که مرخص شدم تا رسیدم خونه دوش گرفتم

اره من صبح بیمارستان بستری شدم ظهر سزارین شدم فرداش صبح که مرخص شدم تا رسیدم خونه دوش گرفتم

اره گلم چرا نمیشه من خودم سزارین کردم

روز بعدش که مرخص شدم اومدم خونه دوش گرفتم

اره گلم چرا نمیشه من خودم سزارین کردم

سوال های مرتبط