۴ پاسخ

روز ۳وم پریودی

خداروشکر عزیزم
دفه اولمه نمیدونم بخدا

قرص که بهتره عزیزم
دستگاه ممکنه به بعضیا نسازه هی دچار لکه بینی میکنه

خب خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان ۳ سالگی