۷ پاسخ

من از درد فقط دراز کشیدم من دل درد و کمر درد دارم نمیدونم طبیعی هست یا نه نزدیک ب پریدی هم ولی کلا داشتم کم و زیاد میشه

حتما برو دکتر شیاف بزار استراحت کن و از همه مهم تر ببین قلب جنین تشکیل شده یا نه
بعدش اگه آسپرین میخوری قط کن من خودم لکه میدیدم آسپرین رو قط کردم دیگه ندیدم
ولی حتما رو دکتر خونه نشین

سنو تشکیل قلب اگه رفتین میتونید شیاف استفاده کنید

من از دیروز لکه دیدم
شب شیاف استفاده کردم

شیاف بزار حتما اگه لکه داری

نه حتما دکتر برو

اررره

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🍯🩵 مامان قند عسلم🍯🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ هفته هشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری