۵ پاسخ

نه شکر نزن
بدون شیرین کردنم بچه میخوره
حتی نبات اینا هم نمیخواد بریزی بچه میخوره

به نبات کوچولو بنداز

ی تیکه نبات بنداز

نبات بنداز از شکر بهتره

نه بریز

سوال های مرتبط

مامان کایــرا👧🏻🎀 مامان کایــرا👧🏻🎀 ۱۰ ماهگی