۱ پاسخ

توی ۱ لیوان آب سرد ۱ قاشق غذاخوری آرد برنج بریز کم کم هم بزن قشنگ
بعد بریز توی قابلمه بزار روی شعله کم
۵ تا بادوم روشون آب جوش بریز بزار یکم بمونه بعدش پوستاشو جدا کن رنده کن بریز توی قابلمه

هم بزن تا سفت شه مثل فرنی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان دلانا👧 مامان دلانا👧 ۱ سالگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۱۳ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی